Kobieta w ciąży i po porodzie – okiem trenera zdrowego ruchu

Czas trwania

8h (1 dzień)

Cena

450 zł szkolenie stacjonarne / 375 szkolenie online {szkolenie jest nagrane i dostęp do niego jest przez 2 miesiące)

O szkoleniu

Dowiesz się jak bezpiecznie poprowadzić trening dla kobiet na każdym etapie ciąży, jakie ćwiczenia dobierać i w jaki sposób je modyfikować w zależności od samopoczucia podopiecznej. Znajdziesz odpowiedzi na pytania z czym możesz poradzić sobie jako instruktor, a kiedy powinieneś zaproponować poradę u terapeuty manualnego lub fizjoterapeuty uroginekologicznego. Nauczysz się jak korygować postawę kobiety w ciąży oraz jak promować świadomy ruch i oddech. Dowiesz się także jakie ćwiczenia warto robić jeszcze przed zajściem w ciążę, a jakie w połogu oraz 12 miesiącach po porodzie.

Szkolenie skierowane jest do

  • - instruktorów fitness, Pilates i innych form ruchu, którzy chcą zacząć prowadzić treningi grupowe i personalne dla kobiet w ciąży i po porodzie
  • - trenerów personalnych, którzy chcą skierować swoją ofertę do kobiet w ciąży i po porodzie
  • - przyszłych i młodych mam, które chcą bezpiecznie uprawiać aktywność fizyczną i lepiej poznać swoje ciało.

Zakres tematyczny

  • - korzyści wynikające z aktywności fizycznej w ciąży i po porodzie
  • - korzyści wynikające z aktywności fizycznej w ciąży i po porodzie - kiedy nie ćwiczyć i co może wzbudzić niepokój u instruktora
  • - zmiany w organizmie i jak dostosować do nich ćwiczenia
  • - podział ćwiczeń na trymestry
  • - polecane i niewskazane rodzaje aktywności fizycznej
  • - prawidłowy strój i bezpieczeństwo treningu w konkretnej przestrzeni/pomieszczeniu
  • - ważne składniki diety
  • - trening mięśni dna miednicy w ciąży oraz po porodzie
  • - rozejście mięśnia prostego brzucha: test, ocena + ćwiczenia
  • - inne problemy dot. piersi, obrzęków, skóry, blizny po cesarskim cięciu lub nacięciu krocza
  • - jak podjąć współpracę z innymi specjalistami (np. fizjoterapeuta uroginekologiczny, psycholog, lekarz)
  • - pozycje wertykalne
  • - różnicowanie treningu dla kobiet po porodzie naturalnym i po cesarskim cięciu
  • - na co zwracać uwagę podczas rozmowy w czasie pierwszego spotkania
  • - jak i czy w ogóle ćwiczyć z dzieckiem
  • - 4 lekcje, ćwiczenia z zakresu: Pilates, stretching, cardio, wzmacniające, zdrowy kręgosłup
  • - relaksacja i oddech
  • - proponowana literatura
Szkolenie to ma przygotować Cię do pracy nie tylko teoretycznie ale przede wszystkim praktycznie! Każdy uczestnik szkolenia otrzymuje materiały szkoleniowe

Kalendarz

Brak zaplanowanych terminów dla tego szkolenia.